IT'S A BRAND NEW DAY, IT'S FUCKING FRIDAY!

Vart ute på en go liten promenix med världens bästa Tobbe, gick nästan vilse... hahah lyckat! Men vi kom rätt tillslut, tog bussen mot åkerberget och sen klättra vi in på dagiset (där jag praktiserar, ovanför oss) men drog ut lika snabbt som vi kommit in. Kom nästan precis hem, var så jäkla kallt ute! Just nu ligger jag i sängen med storasyster och kollar tv.. Men hon har typ somnat haha.. Tror jag ska ut och göra mig en mackis snart! Sen vid tio blir det BB huset och vid elva "SONS OF ANARCHY" , om jag inte går mot Emelie och sover där när hon kommit hem från bion, men tror det blir att sova hemma!


" Styrka är att våga visa sin svaghet "

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Inte jag som sminkat tyvär :)

tack så mycket! :D KRAM

2011-03-25 @ 22:20:10
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0