STÄDAT HELA JÄDRA LÄGENHETEN

Efter mitt utvecklingssamal när jag kommit hem fick jag värsta rycket och började dra ut alla lådor, vika ihop allt och lägga ner det på sin plats. Jag bäddade om min säng, fixade hela rummet. Sedan var jag typ taggad på att städa så drog en vända genom hela lägengeten! Haha. Damsugit alla golv, diskat, tvättat bord, fixat i storarummet, bäddat och fixat iordning i pappas rum, fixat hallen & köket.
Har även tagit ner granriset & alla lampor från ballkongen och utan att jiddra, FYFARAO VAD JOBBIGT DET VAR!
Det känns iallafall grymt nu när det är färdigt.
Nu står duschen på tur, väntar på Emma och ska försöka plugga lite!
Stolt över mig själv, och kommer nog kännas skönt att lägga sig i en nybäddad säng i natt.

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS BITCHES!

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, tack ska du ha :) glad jag blir

2011-03-17 @ 16:41:36
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0