du snurrar min värld


Inga ord kan förklara hur jag känner för dig
Inte långa sms, långa telefonsamtal eller pratstunder.
Men jag försöker, hela tiden att få dig att förstå att du är den enda.
Den enda jag vill ha, den enda jag älskar och den enda som jag varit såhär kär i.
För det är faktiskt sant älskling, jag kan svära vid gud att jag inte känt såhär för någon annan.
Jag har inte ens haft ett seriöst förhållande innan, och jag trodde inte jag skulle hitta kärleken..
Men bara genom ett "hej" från dig på facebook så började vi bygga en relation, och här är vi idag.
Jag är så otroligt glad, tacksam och lycklig för att du tog kontakt med mig.
Det är tack vare dig som jag står på benen, tack vare dig som jag ler.
Du är den sista jag tänker på när jag somnar, och den första när jag vaknat.
Du finns i mina tankar och i mitt hjärta varenda sekund.
Ibland när jag tänker på dig får jag världens leende på mina läppar.
Så glad, så glad för att du faktiskt vill vara med just mig, när det finns miljontals andra tjejer...
För dig skulle jag gå genom eld och vatten, kapa mina ben, och dö för.
Snart fyra måndader med dig älskling, men jag hoppas på såååå mycket mer!!
Att vi ska fira årsdagar tillsammans, födelsedagar, alla årstider vill jag dela med dig. För alltid.
Jag vill att det ska vara du som blir pappan till mina barn, och som jag flyttar ihop med.
Jag vill bli gammal tillsammans med dig, jag vill dö i din famn.
Jag älskar dig över allt annat, och jag har aldrig känt så här för någon annan och vill inte göra det heller.
Du är det finaste jag vet och har. Tack för allt älskling
11/07/11, alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0