2 månader med min finaste älskling!

Sorry Sorry har inte kunnat blogga... Älsklingen sov här inatt, och vi har två månader idag. Fort det gått, men två underbara månader! Älskar min fina prins! Vi åkte mot vågmästare platsen förut och mötte upp Robin och Roxanna, träffade några andra vid kvilletorget sedan följde dom mig till stan så tog jag bussen hem, så mötte jag Tobbe en snabbis och tog en cigg och nu är jag hemma och ligger i sängen, saknar min älskling redan :( Btw. 10 år sedan terro attacken i world trade center inträffade. Jättehemskt verkligen! Lider med vänner och familj och hela USA. Men måste ändå få vara glad för mig och min älskling! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0