It's not about who is real to your face, it's about who stays real behind your back.

Sitter här med en jävla huvudvärk och saknar min älskling..
Kom hem bara för en liten stund sedan..
Har vart med älsklingen Roxanna och Robin typ hela helgen.. Vi har haft så jävla kul va! Haha.
Men inatt var det bara jag och älsklingen hos mig, pappa har vart på konferans. Älskar att få ligga brevid honom och veta att han är min, vakna vid honom och känna hans pussar och kramar. Finns inget bättre!
Vi åkte in mot stan vid halv fem, åt lite på donken träffade några och sedan kom Robin Roxanna och Jennifer.
Åkte med dom tre och älsklingen mot majorna för att träffa Isaac, vi var där en stund, satt mest och chillade och sedan gick vi ner mot älvsnabben och satt längst upp vid gallret och det var så jäkla mysigt! Att åka genom holmarna fram till stan, fast kyligt var det! Tur att man hade sin älskling brevid sig!
Tror jag ska sminka av mig och så om en liten stund, börjar tio imorgon! Och vid sex ska jag på möte OCH FÅ MIN IPAD! FATTA VA COOOOLT!

Isaac, jag, Robin och älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0