One of the simplest ways to stay happy, is to let go of the things that makes you sad.

I'm back med åtminstonde ett litet inlägg..
Vart en jävligt lång dag! Började tio, försov mig o vaknade kvart i nio, stressade över med min bag med kläder till mamma. Mamma hejdade mig när jag precis skulle springa ut till bussen och sa att Danne kunde köra mig till eklanda, för han skulle hämta morfar och köra honom till sjukhuset. Härligt för mig!
Hade lektioner fram till tio, fem i fyra, spelade bla in en film angående mobbning på so n med Jennifer och Elias, hahaha bäst är vi! Sedan vid fyra eller ah ungefär tio, kvart över fyra så var det möte med de från sommarskolan. Inte alls många som var där, inte ens hälften av hälften..
Anyway, tog bussen hem med Jennifer sex över sex från skolan, var hemma fem över halv sju. Men då skulle jag till pappa och hämta resten av mina saker. Självklart spöregnar det så jag blir helt dyvåt! Skönt...
Är helt seg och trött nu, och saknar min älskling :(
På tvn nu är det "det okända", kul att kolla på men tror dock att dom hittat på alltihop, även om jag tror på andar och spöken så tror jag inte så mycket på detta programet, jag menar vem som helst kan väl hitta på en story och sen göra program av det, eller..?
Aja har inget mer att säga just nu!
Hörs kanske imorgon... pusss
Sebbe and moi.
Tuffa vi är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0