BITCHES PLEASE

Förlåt att jag inte uppdaterat men inte vart hemma och har knappt haft tillgång till någon dator, så tänkte bara skriva Godnatt nu. Efter ett skönt påsklov, återvänder man till skolan imorgon.. ORKAR VERKLIGEN INTE!!
Men men.. Måste man, så måste man!
Sen en sak till, det är ingen idé att ni kommenterar patetiska ynkliga kommentarer om ni ändå inte tänker stå för vilka ni är, när ni inte vågar visa vilka fuckface eller ens vad ni heter utan bara "ANONYM", så är det inget jag pallar ha sparat. Jag är bara rak och ärlig. Detta är MIN blogg. Där jag skriver om mina åsikter och vad JAG tycker. Den handlar om MIG. Vilket vissa verkar ha svårt att förstå, men bitches please varför ens läsa om ni stör er? Att säga att ingen bryr sig om mina åsikter osv osv, hade jag velat bli nya kissie så hade jag förfan provoserat, vikt ut mig, spridit lögner eller vadfan som helst. Jag bloggar inte för att bli känd, utan för att det är en del utav min vardag. Om det stör er, so what? Sluta stalka och köp en dagstidning istället.
Ni verkar ju dock tycka det är ganska intressant eftersom ni läser den, aja tar det med en nypa salt och ser er som stalkers <3

Denna låten har Johan och Marcus speciellt spelat 10000 gånger, så den har typ fastnat nu & börjar tycka att den är ganska bra, faktiskt.
Godnatt, så hörs vi imorgon! Pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0