Friends are just enimies who don't have enough guts to kill you.

Hallå så!
Kom hem typ nyss, följt Emma hem. Hemsk känsla att behöva sova ensam inatt..
Har som sagt vart med henne och hon har sovit här dessa 2 dagarna, vi har inte gjort ett skit rent ut sagt. Bara degat hemma och roat varandra, så roliga som vi är!!! HAHAH.
Happ nu sitter jag här och sons of anarchy tog precis slut, så Big Brother börjar nu!
Imorgon tror jag att jag ska med min mami min moster och hennes man och mina underbara små prinsar till slottskogen, plikta. Den stoooora lekplatsen där, vill gärna träffa dom innan dom åker hem på lördag, för kan inte på fredag. Det dröjer nog till sommaren innan jag får träffa dom igen om jag inte åker upp till Dalarna själv!
Jaja har inte så mycket mer att säga, ska in och duscha efter Big Brother för mitt hår är fett och äckligt!!
Vi hööööres
Tuff tjej som gungar i träd osånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0