söt tjej

Gossi brud som nu tagit bort inlägget och nu tackar för fler läsare.
Det är helt okej gumman, delar så gärna med mig, nemas problemas. Måste ju vara kul för dig att få fler än 2 läsare per dag! Så förstår lyckoruset.
Men men, tycker bara det är ganska sick att man hänger ut någon för att man GILLAT en kommentar. Inte så att jag hotat bruden direkt, inte ens kaxat mot henne. Men men.
Hoppas du kan leva vidare nu efter att jag varit så hemsk mot dig och gillat en kommentar där det står "tyst bara". Så du inte behöver begravas med den tanken :') Och varsågod för läsarna!!
Och förlåt mig såååå mycket att jag inte kan lika mycket om fotboll som du, för att man gillat en kommentar så bevisar ju det verkligen att JAG kan allt om fotboll, så klart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0