15 sanningar om mig själv..

1. Mitt fullständiga namn är Alicia Mikaela Rodriguez Törnblad.
2. Småkryp är det värsta jag vet. Jag gråter när en spindel är nära mig.
3. Min pappa är spansk.
4. Jag är nästan överdrivet stolt över att ha spanskt påbrå. Helt sjukt hur mycket jag älskar allt som har med spanien att göra..
5. Jag har svårt att tolerera vissa saker och ibland brister det.
6. Jag har jättelätt för att börja gråta, gråter för minsta lilla.
7. Jag har rökt i 2 år.. Inget jag är stolt över.
8. Jag har förändras mycket under de senaste åren. Och det är inte till det bättre.
9. Jag har bara haft ett seriöst förhållande, och bara en person som jag älskat så högt.
10. Men jag har heller aldrig från samma person blivit så sviken och sårad av innan.
11. Jag tror inte jag kommer komma in på någon riktig linje på gymnasiet.
Eftersom att jag har IG i matte..
12. Jag älskar att bli kliad på ryggen. Även om mina vänner klagar på att sättet jag gillar att bli "kliad på" Är mer kittlande. Eftersom man knappt ska nudda min hud. HAHAHA..
13. Jag älskar att bli kysst på halsen och nacken.
14. JAG DRÖMMER OM IPHONES HELA TIDEN. OCH JAG SKULLE DÖDA FÖR ATT FÅ EN....
15. Jag vill ha sommar nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0