THE O.C.

Hej!
Ligger just nu i min säng och kollar på O.C.
Försov mig i morse, woops. Men vaknade vid halv nio och han ändå med bussen kvart i så det var ju bra!
Anyway, vi tränade inför balen i gjympasalen! Sjukt kul var det! Bugg, Fox och Vals...
Killarna stod på en rad och tjejerna mitt imot. Så man bjöd typ upp. Dansade med Marcus, Jesper, Marcus, Danjel och Loay. Sen även med alla andra när vi gick runt och bytte partner. Så höll det på till kvart över elva typ. FETT VARMT VAR DET! Och vi ska tydligen till Möllan på måndag kväll och dansa ännu mer. Med kvarnby, kvarnhjulet och åbyskolan. Så det blir väl trevligt..
Nu när jag skulle hem från skolan så tog jag fel buss från torget -.- Råkade ta 50 bussen..
Så fick hoppa av på smyckegatan och gå, inte så jättelångt men ändå det var kallt och ville bara hem!
Well. Det är fredag. Så vad händer ikväll? HAR FAN INTE DEN BLEKASTE ANING.
Sanelas pappa fyller år så det är en stooor fest så Pappa och lillebrosan, och även mamma och Danne ska dit tro jag! Så blir ensam hemma, men tror inte jag ska träffa någon. Än så länge, pallar inte åka någonstans.. Så kanske blir att jag följer med?
Jaja. Nu ska jag fortsätta kolla på O.C och viiiiiiiiila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0