TROR DU PÅ KALAS ELLER???

Ligger i sängen just nu med min fula dampunge Alicia. Hon tror att hon är cool för att hon spelar på min Ipad. Suger gör hon också. TVÄR SÄMST! hehe..
Aja.. Var somsagt med henne och Marco förut, vi va hemma hos mig till typ halv 12.
Sedan drog han hem. Jag och Alicia drog hem till Simon och var med han och Will.
Kollade kung fu phanda -.- AS TRÅKI och sen någon skräckfilm typ "DEVIL" tråkigaste rullen på länge.. SÄMST VAR DEN. Men de läskia va att när jag öppnade dörren till Simons rum när vi skulle hem så VAR HANS YTTERDÖRR ÖPPEN. Hur hemskt är inte det...? Will typ glömt stänga den när vi va ute.
Anyway så vi vandrade hem, mötte några på vägen. Och nu ligger vi här...
Hostar som ett as gör jag också.. Ska väl försöka sova snart!!! Klockan är ju ändå över halv 5..
SKOLAN BÖRJAR JU PÅ MÅNDAG. Fuck skåne och alla andra h****o****Rstäder som har LOV denna veckan.
Sug min snabel.. ARG E JAG. VILL OCKSÅ VARA LEDIG OCH HA LOV... :'(
TROR DET BLIR ATT LIGGA HEMMA IMORGON O INTE GÖRA ETT PISS, MYSA MED MIG SJÄLV
HEJDÅ JAG ÄR TPL. GODNATT, GODMORGON..
TROR DU PÅ KALAS ALICIA? VAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0