UUUUUFFFF VA PINSAM

Lyssna nu grabben, sluta lek så jävla cool. Orkar fan inte med dig, går jorden under nu 2012 så har den iallafall en anledning. Du har fan älskat mig en gång, och jag tvingar inte dig att du ens ska gilla mig nu. Men snälla håll dina äckliga tjejer långt borta från mig. Skiter i hur många du fuckar och hur många tjejer du haft sex med efter mig, det är ditt smutsiga problem. Du säger att jag smutskastat dig? Men du slutar ju tydligen aldrig :)
Pinsamma jävel, helt seriöst. Du krigade för mig, så tänk på vad fan du sysslar med och vilka du umgås med.
Du var en bra kille innan, men du har börjat göra dig själv till någon jävla psykopat.
Behandla inte mig som något jävla skit, det är DU som gjort fel.
Fan visa att du är myndig och stå för att du gjort fel för i helvete. Synd att du ska gå från att ha ett förhållande med mig och vara prins till att gå till att jaga fjortistjejer, så desperat. USCH. Låt mig vara nu,
DAAAAAMP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0