vissa saker kan man inte få tillbaka, eller ändra på.

Bilden är tagen i mitten på juli, förra året.
Vill ha tillbaka den glada tjejen som jag var då. Allt var så bra.
Inte för att jag är direkt ledsen nu, men det känns som att nu för tiden kommer det bara fler & fler problem...
Dom bara rullar in och min axel blir bara tyngre och tyngre. Saknar sommaren så otroligt, en av de bästa tiderna i mitt liv! For real.
Men antar att jag inte ska klaga, finns ju dom som har det värre trots allt!
Just nu vill jag bara ha sommar.. Slippa skitskolan, umgås med vänner, festa, grillkvällar vid typ havet, bada och sola , Ja allt som hör sommaren till! Trött på denna äckliga skitvintern...

Kommentarer
Postat av: hihihi

gud vad söt du är !

2012-02-13 @ 21:47:17
Postat av: hihihi

gud vad söt du är !

2012-02-13 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0