WOOOPA

Hahaha märkte att vi var lite väl pinsamma igår... MEN HAHA VAD SKA MAN SÄGA? MAN LEVER JU BARA EN GÅNG ;) Nu mår man fan bra asså! Älskar känslan av att inte bli baaaaaaaaakis! Så jävla härligt , hade en fantastisk rolig och underbar kväll igår med goaste personer!!
Nu ligger jag i min säng helt död, såg att flera stycken försökt ringa mig igår vid typ 2-3.. HALLÅ JAG SOV -.-
Somnade även i telefonen när jag snackade med Marco, tror jag ? hahaha iallafall. Vaknade ändå rätt så tidigt, halv elva tror jag? Anyway, har bytt sänglakan och sånt så nu är min säng frääääsh. Ska väl äta om en stund..
Vet inte riktigt vad som händer idag.. Synd att man inte köpt biljetter eftersom det är ju GAIS-ÖIS idag. Men på ett sätt kändes det ändå onödigt eftersom det bara är en träningsmatch och den börjar 1...
JAJA WHATEVER, GAIS KOMMER JU VINNA DET ÄR JU SOOOOKLART! ;)
Men nu pallar jag inte shiiiiten mer, så vi hörs senare! Pusshaj
Hahaha lagom slitna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0