Your struggles were never meant to break you down. But to make you stronger.

Sitter i sängen och kollar sons of anarchy.
Så jäkla länge sen man såg det, kommer ihåg när jag följde det programmet. Så jävla bra!
Väntar även på att Big Brother ska börja. Wihoooo, längtar!!
Kom hem vid halv fem över halv fyra. La mig i sängen och däckade från och till. Sen vakna jag typ halv åtta.. -.-
Men det e rätt lugnt. Är helt seg och så nu också! Vart så jävla trött idag va så det finns inte.
Anyway.. Ska fixa iordning min säng snart för madrassen ligger helt utanför.. Och mitt rum är helt kaos. Orkar fan inte ens bryr mig... Mitt rum ser ut som att det bott en deprimerad knarkare här i typ ett år...
Jaja hur som haver så hörs vi kanske lite senare!
Puss så länge från en trött chey..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0