Gooookväll

A här har ni lite utav min gårdag! Vaknade upp brevid Jennifer. Men åkte in till stan vid typ fem och mötte Alicia och Lone. Vi drog till Fredrik eftersom att han blev 18 weeeehooo! Sen kom även Oscar (även kallad bambi) och Erik och Sigge. Chillade mest, sedan åkte jag och Alicia hem till henne och gosa lite med hennes söööörra Marielle. Vaknade upp vid 1 typ eller ah vaknade hundra gånger innan för att min kära farbror gick och skrek att vi var apor... Hahah efterbliven, but i loooove him! Vi drog till Fredrik alla 3 idag och mötte även Lone. Lite senare kollade vi på à Serbian film, redan sett den och även skrivit ut om hur vidrig och grotesk den är.........
Anyways tog bussen mot stan vid fem över halv tio, mötte upp Emma och nu är jag heeeeeeemma. Och jäääävligt irriterad just nu så ska fortsätta vara arg i min ensamhet, puuuuusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0