i just came to say gooooodniiiiiighhhttt

Ah godkväll då!
Sitter i min säng och gör inte mycket alls.. Är ganska trött så funderar på att sova snart!
Ska ba packa färdigt träningsväskan och skolgrejorna och sån skit innan jag kan sova!
Anyways, min pappa kom som sagt hem idag! Kul men ändå inte, nu kan man inte ha hans lägenhet för sig själv... SAD! Men kul för min lillebror, oj vad han saknat honom! Han har ju aldrig vart ifrån pappa så länge innan.. Snuttiisen!
Gick till gymmet förut och tränade förut med Emms, jävligt skönt och uppfriskande! Först för att värma upp rodde jag i sex minuter, haha. Det är verkligen inte ett dugg jobbigt! Men Emma ville fortsätta med sitt schema.. Haha.
Så gjorde vi massa rygg/mage/ben och armövningar, sedan gick jag på bandet en halvtimme!
Ska dit imorgon också direkt efter skolan!
Efter gymmet gick vi hem, notera gick hahah kiddin ;ppPPp
Först gick vi hem till henne, dumpade av lite saker och kollade lite tv, sen vidare hem till mig!
Käkade paella och glodde tv! Vid halv tio följde jag henne hem, tjötade en stund med min goa Cissi i luren, tvättade håret och rakade mig!
Så nu vet ni i stort sett allt om min jätteintressanta dag!
Helgen har bestått av att jag och Emms sovit hos min pappa. Galna turer, blöta fötter. Vart med Erik och Oscar.
Åkt bil med Marcus och hans pooooolare, sedan ba sovit och myst framför carton network! WEEEHOOO.
AJA HAHAHA. ska sluta tjöta nu!
Vi hörs imorgon kväll efter gymmet? Om jag orkar.. Slutar trots allt fyra -.-
Aja nu ska jag fortsätta smsa med min goa Dennis, HAHAHA SÅ SJUKT STÖRD KILLE. Men du vet att jag älskar dig älskling <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0