HAAALLLOOOOOW ESTLAND

Dålig på att uppdatera nu för tiden..
Men vafan det är sommar, och har fortfarande inte fått tilbaka min Iphone. Det lär bli mycket bättre när jag har den till hands!
I fredags vart det typ krök med lite gött häng, och igår mötte jag Cattis i stan vi köpte godis och powerkings, sen stötte vi på Jesper som fråga om vi ville haka på på fest, hade inget bättre för oss, så why not?
Men vet inte om man kalla det för fest direkt, typ stelt krök. Men helt okej. Men bussresan hem till Cattis var fan roligare än själva festen, eller ah kröket kanske man ska säga. Goa skåningar och en go göteborgare som sjöng med till en busschaufför och massa annat, hahaha!
Vaknade massa gånger under natten och morgonen, men trodde klockan va typ 8-9 varje gång jag vakna, tillslut kolla jag klockan då va den kvart i 2. Så jag typ ryckar och knuffar på Cattis, så hon vaknar med ettr ryck hahaahaha. Vi degade mest hemma hos henne, men sen tog vi moppen till stationen och mötte Jesper, köpte cola och redbull sedan följde han och Emil med hem till Cattis så kollade vi BILAR, hahaha har aldrig gett den filmen en chans, det var lillebrosans favoritfilm för några år sen och jag ba äh skitfilm, men den va fan go ändå! haha.
Sen drog vi typ ut, mötte några på stationen, dom skulle till Kungälv, 2 hållplatser typ från Ytterby station där hon bor. Så jag fortsatte hemåt, hade 20 procent på mobilen och vart helt sunkig..
Sen dess har jag bara suttit här, kan va rätt skönt med en degig hemma kväll ibland också.
 
Ska sova snart, om jag kan..
Tack för en go helg!
Jag, Jesper, Mattias & Cattis.
HAHAHA, HALLLOOOOW ESTLAAAAND
Jag och Cattis i våra tvär charmiga godislöständer!
cattis och jag idag hemma hos henne, heeelt sletna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0