JOBBAT JOBBAT JOBBAT..

Pjuuuuh.. andas ut..
Kom nyss hem från jobbet, försov mig imorse. Vaknade kvart i 8 av att mamma ringde som tur var, min klocka hade inte ringt...
Så fick klicka henne och skynda mig upp och bara slänga på mig kläderna och sätta upp håret i en slarvig toffs, göra en shake till frukost och sen springa ut till bussen 5 i..
BRÅTTOM BRÅTTOM! Hade vart mer lugnt om jag gått i skolan, men nu är det ändå jobbet.. 
 
Anyway, har bara denna veckan kvar sen är jag FRIIIII! Och får pengarna, vet inte riktigt när om jag får det direkt när jag slutat jobba, någon vecka efter eller kanske slutet på juli? Don't really know!
 
Fixade iordning lite snabbt på mitt rum, det såg ut som ett bombnedslag. 
La in grejer i gaderoben, bäddade sängen och lite så. Så nu återstår bara dammsugning, men det kommer ju inte bli direkt lätt när mitt rum ser ut som en tvättstuga... HOPPAS VERKLIGEN BADRUMMET ÄR KLART PÅ TORSDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0