Mina 3 veckor på dagis, är sluuuuuuuuuuuut!

Ligger i sängen hemma hos mamma nu, har jobbat min sista dag! Så skönt men ändå.. kommer sakna alla så fruktansvärt mycket, alla söta & goa barn! Idag var jag på jobbet tidigare, försov mig igår och kom vid halv 11. WOOPS.
Och idag var jag där halv 8 redan, bjöd på klass också, och fick en jättefin bok med massa täckningar från alla söta barnen! 
Sen slutade jag halv 2, eftersom jag började en timme tidigare och inte tog någon rast.
Det hade börjat spöregna ute, illa nog.. Men tog iallafall bussen hem, gick hem till pappa och tvättade mitt hår eftersom det var så fettigt och äckligt, lyckades somna haha, och sedan gick jag över till mamma nu bara för en stund sedan!
Ska grilla korv med bröd nu, eftersom mamma och Danne inte är hemma än och ska göra hembakad pizza, och jag ska iväg sen får jag göra egen mat!
Nu har mitt efterlängtade sommarlov börjat, min Iphone är inlämnad, jag väntar på lönen och allt är typ bra!
 
Tack alla goa dagis barn (typ hälften av er, som var där sista veckan, ni andra hade ju gått på semester)
Men alla, precis varenda en av er var helt otroligt söta med så olika men ändå lika personligheter!
Tack för denna fina "bok" med alla fina täckningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0