Success is how high you bounce after you've hit rock bottom.

God eftermiddag, eller något..
Har bara degat i sängen hela dagen, passar även min lillebror eftersom det är sista dagen för pappa på jobbet innan hans semester, även min mamma får semester idag. Skönt för dom!
Sen är det pissväder ute, man tror verkligen inte att det är 10 juli, utan mer 10 oktober..
Kallt, blött och grått.
Anyway, har mestadels bara kollat VÄNNER, standard vet ni som läst min blogg länge..
Ligger här och funderar på när min Iphone blir MIN igen, hoppas på denna veckan!
Även om jag ska gå ut idag, orkar man det? Tvek.
Sen funderar jag också på att plugga matte, men det känns så onödigt. Kommer jag klara att gå igenom VARENDA del i matte, på 2 veckor? *SUCK*
 
Iallafall, har inget vettigt att skriva. Såhär får ni en skiiiitsnygg bild på mig och Jennifer från igår på bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0