tell mommy i'm sorry this life's a party. i'm never growing up

Hej!
Nu är jag hemma, så tänkte skriva ett litet inlägg.
Dagen igår började med jobb, sen vet ni ju vad jag gjorde efter jobbet.
På kvällen drog jag Jennifer & Cattis till askim eller ah nära snipen, på krök typ.
Helt okej, ganska segt då och då men ändå goa människor pch så. Fast var dock hungrig som ett svin hela kvällen! haha!
Tog bussen hem vid 1 eftersom jag lovat syrran att sova med henne. Hon sov ensam nere hos Katta för hon var hundvakt, och ville ej sova ensam. Så det gjorde jag, mötte henne vid femmans gård vid 2 typ.
Nu sitter jag hemma hos mami, och vet ännu inte vad som händer idag.. 
Mamma och Danne är iallafall på IKEA.. för allas intressen då! Precis käkat en macka också. Gott!
 
 
Här är en ful bild från igår, hahaha mongos!
Jag, Cattis & Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0