www.nattstad.se/aliciarodriguez NUMERA

HAR BYTT BLOGG TILL NATTSTAD. SÅ NUMERA SÅ FÅR NI FÖLJA MIG PÅ http://www.nattstad.se/aliciarodriguez
VARFÖR? Därför att jag bloggar väldigt mycket från min Iphone och blogg.se appen aldrig funkar typ, får psykos. Försökte i förrgår från klockan fyra tills mitt på natten att ladda upp ETT inlägg. Och det funkade inte. Vilket är synd eftersom hela mitt liv från 2009 finns på denna bloggen, därför jag inte bytt innan. Men det funkar inte längre eftersom appen ballar ur hela tiden.. Haha deppmode.. Men men.. Tar i vilket fall inte bort denna bloggen! Den får vara kvar som ett minne, kul att blicka tillbaks och gå in och läsa gamla inlägg ibland..
Men följ mig gärna på min nya blogg,http://www.nattstad.se/aliciarodriguez som sagt.
Och denna bloggen har verkligen gjort mycket för mig! Så helt urkass är den inte, bara att appen på iphonen är helt kaoooooos, kommer kännas konstigt och gör nu också. Men whatever, jag börjar faktiskt vänja mig.. 
(men nu när jag kolla har tydligen varenda inlägg laddats upp i efterhand, typ hundra olika gånger eftersom jag fått ändra text, hela tiden.. aja well well.. det blir bättre såhär...)
Så... vi hörs på nattstad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0