yo soy epsanol espanol espanooooool

2-0 TILL SPANIEN!
Så jäkla underbart! Och alla hackar fortfarande på mig för att jag håller på spanien.. ;)!
Och nu är jag tydligen inte spansk heller, bara för att jag inte kan så mycket spanska alls.
Men det är bra, good to know liksom!  ;) Man lär sig något nytt varje dag!
Min pappa är ju liksom spansk, och hela släkten bor ju när nere. But i get it, jag är falsk spanior!
Anyway, Italien är inget dåligt lag, det är dom inte. Men vafan jag är uppvuxen med Spanien, att hålla på Spanien i alla lägen är självklart för mig! Så keeep on hating bitches.
Nu ska jag och Jennifer fortsätta att se resten av matchen, och NÄR SPANIEN VINNER HELA EM!
VIVA ESPANA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0