CHILLIIIN

Sitter hemma hos pappa just nu med Jennifer Elias Loay Marielle & Emilia.
Chillar bara. Vi ska dra alldeles strax, mot stensjön och träffa massa, halva nian typ. Grilla och just chiillliiin'
Emilia & Marielle ska in till stan och kolla spanien matchen & supa skallen av sig hahah..
GOOO SPANIEN!
ÄLSKAR ATT VI HAR SOMMARLOV NU! Men grät som fan förut.. Tanken av att inte få komma tillbaka i höst och träffa alla som man gått med så länge..
Men mitt sommarlov varar inte länge.. Börjar jobba redan nu på tisdag, i tre veckor framöver.
Sen måste jag även plugga upp mitt mattebetyg så att jag kan få ett G. Plugga fram tills den 17 juli då jag har tenta. Hoppas på gud att jag klarar det, tror ju aldrig på mig själv. Men detta vill jag verkligen klara...
Well well, ikväll ska vi bara chilla och fira att vi har SOMMARLOV!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0