My day

Tjooo fan!
Förlåt för att jag aldrig uppdaterar, men är knappt hemma nu för tiden..
Efter jobbet drog jag in till stan och mötte upp Jennifer Elias & Jonas. Jonas skulle handla kläder.
Så fick hjälpa honom lite.. Hittade sjukt läckra shorts som han fick med sig hem, även 3 t-shirts. Gick väl på 1500 typ. Men snyggt vart det!
Sen gick vi vidare till Ö&B och köpte dricka och chips och satte oss vid göteborgs operan och stekte lite i solen, sen ville dom gå in, tog typ 3 chips sen tog Jennifer med sig resten hem.. Biatch..
Vi drog en snabbis till Missäy där jag fick med mig en topp/balong topp typ eller vad man ska kalla det. 300 svenska kr, och söt var den. Men bilden gör den inte rättvis.
Sen tog vi bussen hem,. Jennifer drog till sig för att äta och sen kom hon till mig & vi tog bussen till Mölndal och mötte upp Elias, Jonas, Petar & Gugge.. Var hemma lite efter halv 12, funderar på att sova snart.. Jobba imon!
Den är mer orange..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0