Mysig tjejkväll som avslutas i Gunajs säng..

Ligger hemma hos Gunaj just nu, vi gör inte så mycket ligger och tjötar med varsin dator framför sig.
Lyckad kväll! Vart hemma hos Katta och firat henne och Mathilda (hennes dotter som fyller år idag dock)
Massa fina brudar var där! Go mat, go dricka, goa människor!
Mycket skratt och glad var man hela kvällen/natten!
Vi kom till Gunaj lite innan 2 och tvättade bara av oss sminket och borstade tänderna, kanske ska kolla en film eller annars bara ligga här och sova om en stund, är faktiskt lite trött!
En bild på mig och min fina mamma från förut, ursäkta mig helt sleten
men somnade ju fan över 5 och gick upp 12, halv 1 ändå.. sen sminkade jag mig på 5-10 minuter för mamma ringde och stressa, plus regn ute.. Well well det får vi leva med!
Love you mami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0