NO APPLE, NO FUN..

Saknar min Iphone & min Ipad så det svider enda in i själen..
Min Iphone gick ju sönder och vi har inte fått tag på förssäkringsbolaget ännu..
Och min Ipad var också sönder så därför lämnade vi tillbaka den igår..
Känner mig helt naken utan dom.. När min Iphone gick i sönder hade jag iallafall Ipaden, nu har jag inget..
Förutom en skruttig sony ericsson, kan ju inte ens ta kort, förutom med min kamera då men..
Pallar ej. Har en jäkla mensvärk och är allmänt seg idag, så tror jag bara ska deppa ner mig själv till några avsnitt av VÄNNER NU, like usual.
Jennifer sov här inatt, vi var hemma vid 1 typ.Elias bror körde hem mig Jennifer och även Emilia. Mycket snällt!
Och idag åker mina små gosisar Elias & Jonas till kroatien, eller ah inatt någon gång..
VILL OCKSÅ UTOMLANDS! HATAR SVERIGES VÄDER, MAN TROR TYP DET ÄR HÖST... UUUSSCH
Well well, får se hur rolig min blogg kommer vara härdanefter utan Iphone och Ipad...
NU: VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0