NU ÄR VI I FINAL!!! VIIIIVA ESPAAANA

SÅ JÄÄÄÄÄVLA UNDERBART SPANIEN! ENDA RÄTTA, SPANIEN & BARCELONA..
 
Sen till alla omogna pajjaser som ska typ mordhota min facebook & skriva allt från att jag inte kan något om fotboll, att jag borde hålla käft och flippar för att jag håller på Spanien?
Snälla söta rara.. MIN PAPPA ÄR SPANSK, har vuxit upp med spanien väldigt nära trots att jag inte kan mycket spanska alls och aldrig vart där, JAG ÄLSKAR SPANIEN & SPRÅKET, OCH LAGET <3
Tycker bara alla är patetiska, inse bara att Spanien faktiskt är ett JÄVLIGT BRA LAG!
 
Och  PORTUGAL FANSEN, förstår att ni är stolta över eran goa spelare PEPE
Måste kännas bra att ha ett svin med adhd, damp och allt man kan tänka sig i laget, snyggt spel, verkligen!;)
 Fick tyvärr inte upp filmen på honom där man verkligen ser hur han misshandlar folk på plan, men sök bara på youtube "PEPE ANIMAL" så kommer det upp..
 
ÄNNU EN GÅNG BRAAAA JOBBAT ÄLSKADE SPANIEN <3
Nu ska jag sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0