WHY SO SERIOUS

HELLO BABES!
Vart sjukt seeeg idag, Jennifer väckte mig typ 12.. Helt död vart jag.
Vi käka och lite så sen drog hon hem typ halv 3 eller något, låg och degade i sängen lyssnade på musik och sen somnade jag till VÄNNER och vaknade typ halv 6. Jennifer kom hit typ 8, så gick vi och handla sen gick jag och åt tacos hos mamma, sen drog vi ut igen. Satt på en gunga och tråka så ringde vi Elias & Jonas och bad dom träffa oss eftersom dom åker inatt till Kroatien. Så kul att få säga hejdå till mina pojkar innan dom åker, i will miss you my darlings! Och Elias jag tar hand om din jacka, jag lovar!
Men nu måste jag in och skölja av skiten jag har i ansiktet, känns som att min ansikte ska brännas sönder och det ger mig migrän.. (konstigt efterom det är sånt man ska skölja av direkt och inte ha på sig en timme som jag nästan haft eftersom jag vart hemma sen tio över 12..
FÖRSTORADE LÄPPARNA IDAG, NYA NIIISAN <3333
Jennifer suger på att ta bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0