Yesterday

Hejsaaaaan!
Kom hem för en liten stund sedan, har plockat iordning lite i mitt rum och fixat i gaderoben, tvättat mitt hår och nu sitter jag här med ansiktsmask och ska alldeles strax fortsätta städa innan pappa får sig ett frispel..
Sov inte hemma inatt så därför jag inte har bloggat..
Jag Jennifer Albin Henke Edwin Jocke Gugge och Isac åkte in till MTV galan igår, men tråkiga som dom var så ville dom inte vara kvar när det började så dom drog på bio istället, förutom jag Gugge och Henke som stanna.
Vi träffade Meia Mojjmojj och massa andra, satt där och typ chilla. 
Här är föresten en bild ifrån igår, orkar ej skriva mer...
Hoppas ni får en trevlig midsommar btw! PÖSSS
 
Oliver, Sinan, Mojjmojj and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0