Änglalik klänning..

Hittade denna vackra klänningen på Gina förut! Var bara tvungen att pröva den, gaaash blev kär i den!
Innan jag kollade prislappen hade jag förväntat mig att den skulle kosta typ 600.. Men tror det stod antingen 3 eller 400. Det är egentligen ingenting? Iallafall inte 300.
Blir jag bara lite smalare & lite brunare så kommer det bli en riktigt fin sommaroutfit!
Får fjäska lite med mami hihi, ska ju till stan med henne på lördag! Stor behov av nya shorts också!!
Så vacker, dör.

Kommentarer
Postat av: Elin

Alicia, du behöver absolut inte bli smal. Du är ju redan pinnsmal. Du är jättefin som du är. Ville bara säga att du ser perfekt ut som du gör nu. Ser ingenting på din kropp som behöver förminskas eller ändras på.

Hoppas du haft en superdag!

Kram

2012-03-27 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0