FRÅÅÅÅGOR

HAHAHA BITCHES PÅ FACEBOOK JAG JIDDRA, DE E HELT VANLIGA RANDOMFRÅGOR!!! ;)

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Inte längre tror jag inte, eller det beror på. Men ne.
hur många har du varit kär i ? - Kär & kär.. Många. Men bara haft ett seriöst förhållande.
Är du kär just nu ? - No comments.. Hahah ne men ne det är jag ej! ;)
kysst någon av andra könen? - OJA, TJEJER KYSSER MYCKET BÄTTRE ÄN KILLAR!
- Tio frågor om dig själv
namn ? - Alicia
när fyller du år ? - 19 maj
några piercingar ? - Slitna hål i öronen, vill ta näsan, tungan och naveln!
vad har du på dig just nu ? - Linne och trosor
vilken årstid är bäst ? - Sommaren!! utan tvekan
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Sova länge :D 
vad tycker du mest om hos dig själv ? - Ögon kanske
vad är du bra på ? - Hahah, garva åt tråkiga saker och vara trött? 
vem älskar du mest på denna jorden ? - Min familj och vänner :)
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- Det beror på. Ibland vill man bara sova själv! Men sjukt mysigt att sova med någon man tycker om, dock brukar jag sparka undan "den jag tycker om" för jag vill sova ifred.. haha..
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig ? - Ingen vet väl exakt allt,? Men finns ju vissa som vet en hel del..
vem är den roligaste av dina vänner ? - Haha jag. Skoja, vet inte :D alla är roliga på sitt sätt
vem är snyggast av dina vänner ? - Dåliga frågor. Alla är fina på sitt sätt!!
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Alicia Hernandez hahahah
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Ingen tyvärr.. 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Ja.
vem är farligast i din familj ? - Hahahaha no comment
vem ser roligast ut i din familj ? - JAG <3
vem är coolast ? - Jag ? daah :s
har ni något husdjur ? - Min lillebror.
vem står för underhållningen ? - Alla har väl sina moments!
vem sover du oftast med ? - Min syster? Eller va
roligaste kvällen med familjen ? Vene, finns en del!
10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Skola och sovit, vart med jennifer och tjockat mig framför tvn!
vad ska du göra nu ? - Ska svara klart på dom här fattiga frågorna, sen försöka sova....
dåligt idag ? - Hmmm ALLA IDIOTER TILL RÖVHÅL SOM LIKNAR MÄNNISKOR.. SOM E EFTERBLIVNA. 
vad har du ätit idag ? - Shake, mat i skolan, macka, WOOOOK & godis...
har du duschat idag? - Ja bror, badat tillumed!
är du trött nu? - Nej, eller lite, ja
vad händer i morgon? - Skolaaaaa åhh vad kul
går du i skolan? - Ja, det finns en lag i sverige som säger att jag måste.
har du varit i skolan idag? - Meeen ja
- ANNAT
hur mår du just nu ? - Helt ok, lite irriterad men det börjar ju ni vänja er med nu det senaste!AHHAHA PMS..
är du hungrig nu? - Nej, elller kanske, MAAAAT <3
vad är klockan just nu? - 23:43
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Jennifer min lilla ponni
Vem ringde du senast? - Alex
Vem sms:a till dig senast? - Ingen, har inga vänner. JENNIFER <3
Vem sms:a du till senast? - Men Jennifer.
- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Någon timme sen typ
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Igår.
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Ne
Har du sminkat dig idag? - Yes
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Aa
Vilket är ditt favoritband/artist? - Finns många!
Vad gillar du för musik? - Olika!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Jaaaa
Har du fler än 3 jeans? - Japp, använder dock aldrig, för trivs inte.. men ska nog använda imorgon för omväxlings skull! HAHAH
Har du fler än 5 tröjor? - Men ja, fan så jävla fattig e jag ej..
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nej klibbigt 
Använder du ögonskugga? - nä, en gång per år typ. Eller ah ibland när det e partyyyyyyy då
Använder du kajal? - Aop
Använder du hårspray? - Aldrig
Använder du volymspray? - Aldrig 
Använder du mousse? - Aldrig
Använder du deodorant? - Nej asså jag gillar att lukta svett!
Använder du skinspray? - Nej
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Aaaa lite då och då!
Använder du fondation? - Nej. Inte längre, händer väl någon få gång ibland. Men puder!
Använder du rouge? - Nej, har inte haft en på jätte länge. Brukar nöja mig med endast puder.
Uppsatt hår eller hängande? - Oftast utslälppt
plattar/lockar du håret varje dag? - Tyvärr.. Har råtthår nu..
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -Nej xd

KÄRLEK
Är du kär just nu? - DETTA VAR JU TREDJE FRÅGAN? SHIT SKITSOFRENA ELLER..
Har du kysst någon ? - Ja? 
Har du ett förhållande? - Nej!
Är du romantisk? - Har mina moments, men väldigt ofta!
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? - HAHAH ehm.. riktiga pojkvän? Asså jag har ju haft förhållande men alla har  vart skit så kan inte kalla det för pojkvän riktigt? Så min senaste då, Wille. 
Hur länge höll det? - 5, nästan sex månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel just nu, men hittar man någon going så e det fett värt med förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Öh va nej ?
Har du varit tillsammans med någon som du sedan blev KK med?- Slisk
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammmans ? - Vene, unga.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej hahahahaha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0