Med min alldels egna bästisponni <3

Ligger och hånglar med min B-RUD Jennifer i min goa säng.
Mötte upp henne vid tjugo i tre typ, vi tog bussen mot stan och träffade Angela och Daniella.
Jag köpte nya jeansleggins, en kofta och mascara. Åkte hem vid 6 och käka.
Sen kom Jennifer en snabbis, vi drog mot frölunda torg & mötte upp Maria.
Tog vagnen till marklands och sen 80 bussen till askim och mötte upp Emerik, sen drog vi till han.
Och efter en stund kom Marias pojke Filip, Vincent och Daniel. Sen kom även Simon.
Men jag Jennifer Maria Filip Vincent och Daniel drog till Burger King och va där ett tag.
Sen tog jag och Jennifer bussen hem till mig vid 12, och nu ligger vi här.
Skit roligt inlägg, jag vet!
Men nu ska vi strax sova. Se yaaah bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0