GO HELG!

Förlåt Förlåt Förlåt, för att jag inte skrivit något på hela helgen, men har ej vart hemma.
Jag och Jennifer drog hem till Albin i fredags och var där med MASSA människor, sen drog vi vidare mot rådasjön, sen donken sen hem till Albin så sov vi där några stycken.
Sen igår drog jag och Jennifer hem till henne vid 1 för att passa hennes lillasyster, sen vid 3, halv 4 drog vi vidare mot mig och packade ner lite grejor filt och sånt, sen åkte vi vidare mot Frejaplan och träffade massor.
Vart där en stund innan jag Jennifer, Abin, Edvin och Henke drog hem till Albin, var där en stund sen drog vi vidare mot södra (en sjö) softade, och tog årets första dopp. Svinkallt i vattnet!! Killarna hoppade i och jag och Jennifer kärrigbada.. doppade ej huvudet. Sen drog vi vidare mot Lindome men drog lika snabbt igen, hem till Albin.
Hahahha en jävligt psykad men rolig helg med mina underbara brooootheeers!
Idag vaknade vi upp hemma hos Albin vid halv 11, vaknade först utav att Jennifer väckte mig vid 6 och fråga om vi kunde åka hem för hon hade sån jäkla mensvärk, men jag sov ju och var helt däckad trodde jag drömde så jag ba gå och lägg dig så känns det bättre typ. Somnade vid 4 typ, & vaknade flera gånger.. Men det är bra!!
Vi drog och käkade pizza vid 12 typ sen hem till Albin igen och städade, sen vidare mot freja plan och stekte där. Brännan är på topp alltså! hahah nae men är ingen blekfis iallafall. Sen träffade jag Jonas vid halvsju typ och var med han tills 9, gossiii!
Grym helg med goa människor!
Nu sitter jag här i min säng med syrran nyduschad och lite fääääsh.
Skulle laddat upp lite bilder ifrån helgen från min mobil, men det fuckade ur så ah whatever..
Pallar ej skriva mer nu, ha dääää så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0